2010. március 28., vasárnap

Kreatív díj ismét!

Bernadett- Geergos-tól, Katától, Babucitól és Krisz-től is megkaptam újra ezt a díjat, ismét csak köszönni tudom hogy kreatívnak tartotok! :)

Azért teszem ki ismét a logót, mert most névreszólóan is továbbadnám, ill. az előző díjjal nem kaptam azt az "instrukciót", hogy írjak 7 dolgot magamról. Szóval újra a szabályok:

A díjhoz tartozó szabályok:

1. Meg kell köszönni a díjat, attól akitől kaptam.
2. A logót ki kell tenni a blogba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írnom kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom 7 embernek.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagyni náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

A 7 dolog rólam: semmit nem szeretek jobban, mint a családommal lenni; van egy Süti nevű ír szetterem; konzervatív vagyok az étkezésben, a különleges alapanyagokkal fenntartásaim vannak; bár mindig is a nyelvek és a humán tárgyak vonzottak, végül könyvelő lettem; Kisfiam mellé szeretnénk egy Hugit; utálok autót vezetni; netfüggő vagyok...

Akiknek továbbadom: 1. Adri, 2. Hékás, 3. Brigi, 4. Filmvirág, 5. Juma, 6. Altalena, 7. Trixi

2 megjegyzés: