2010. március 22., hétfő

Díjaztak

Ketten is! :)

Először Bogyimamitól kaptam meg a Napsugaras díjat, köszi!

Teendőim:
1. megköszönni
2. belinkelni
3. továbbadni 5 emberkének és megjegyzést hagyni náluk.

A másik díjat Ágitól kaptam, nagyon köszönöm!

Ezzel is járnak kötelezettségek:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, akitől kaptam.

2. A logót ki kell tennem a blogomra.

3. Ki kell linkelnem azt, akitől kaptam a díjat.

4. 7 bloggernek tovább kell adnom a díjat.

5. Be kell őket linkelnem.

6. Üzenetet kell hagynom a blogjukon, hogy tudják díjat kaptak tőlem.

Tényleg nagyon hálás vagyok minden apró elismerésért, visszajelzésért, hiszen ezek éltetnek, hogy van értelme közzé tenni a háttereimet, hiszen örömet okozok velük az embereknek. Örömmel tölt el, hogy még nincs egy éve hogy blogot nyitottam, és már mégis több mint 60000 ezerszer kattintottatok rám, 192 rendszeres olvasóm van (talán a blogszülinapra elérem a 200-at :D ). Sok-sok értékes blogra jutok így én is el, scrapperek blogjára akiktől rengeteget tanulok/tam, cuki kisbabákéra, fantasztikus gasztrobloggerekére, hihetetlenül kreatív képzőművészek blogjára stb.

Nehéz a választás hogy kit is díjazzak...
Azt hiszem lehetetlen feladat 5 ill. 7 személyt kiemelnem!
A díj mindannyiótoké, fogadjátok szeretettel! :)

És köszönöm még egyszer hogy nálam jártok, üzenjetek sokat! :))


4 megjegyzés:

  1. Gratulálok,és nagyon megérdemled mert isteni háttereket készítesz :-)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a díjakhoz, tényleg nagyon szép, ízléses, és kreatív háttereket készítesz! Hűűű, 192 rendszeres olvasó??? Ez az igazi elismerés!!!

    VálaszTörlés
  3. Nem véletlen, hogy @gi ezekkel a díjakkal is elismerik a blogodat!
    Én hű vagyok a "napos" hátteredhez, mindig úgy érzem jó oda visszatérni, "hazaérni"! Ennek ellenére rendszeresen jövök gyönyörködni a blogodra!!
    További sikeres alkotásokat és elismerést kívánok Neked!!!

    VálaszTörlés
  4. Bernadett: köszi, és megtisztelsz hogy használod! :)

    Nóri: bizony ám, számomra az az elismerés! :D

    Juma: köszönöm a jókívánságot, és örülök hogy megtaláltad itt a számodra legcsinosabban álló blogrucit! :))

    VálaszTörlés