2010. március 14., vasárnap

Egy újabb szerelem...

Malacima blogján leltem erre a gyönyörűségre. :) Nekem a húsvéti készletek közül eddig ez teszik a legjobban, annyira tiszta, üde és friss a zöld-fehér színeivel.... A készlet címe: Touch of Spring

Pár hátteret már készítettem is belőle. ;)

Hóvirágos, középen díszített:

Kód: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjM5P77KClz19C0XCj6i3XKTLdSQ6u8r5muu9USm0pVladyahVTPJYYR9GNdStKBQ1HzmvdHgkbnETvHQSHWyHvuxkef-q7aVLFLSf-8kqIEmxOrYlorC7StJl1bCNewsXX16EPOSisI3PI/

Sok-sok fehér tulipánnal:

Kód: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjStts6OV-oJvxz6KADT6vg8LGJvMCjx9e0xLAhCt38zqFF1h0KDeZkAIx16gpu1ofFvg4yXR_iAmmvQeW_cl79z0JJ-B8NZY55s7hjEkpBEbQZbD_QvwkG5ULsFYIxFYoQflSc79wFnmxn/

Gyepszőnyegen:

Kód: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg8eY3Exk1SDkkFnX36re-wr3A4JKApf-EYJznbrdnBH9sgaeR44peFZjo4D84MZjKLfbO8k2XXV-iy9J_d0m9Q6qXOkvCk-IKVPbPR1OLMDWyK8IG1Zuvumbb7SOjPu2GkgOrxB9sFTmB_/

3 oszlopos lámpás:


Kód: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj_OLZ9X3U3KbFZYnsmHPwMeoWojd4bFy7mjgpAxLSsatznKvIXPBbjOepivUxFjszJvwVjEvANS0xj6Al8yuNsrng98PQVLIDke0g_keTQgbNwGh4ZeqDTptQnJ1sVLZ_L8s9yHPk-BFAp/

Egyszerű, 2 vagy 3 oszlopos, akár más alapsablonra is:

Kód: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjfMWvb8gxF-qFSkr197A9qCHV8YJZhUFl50puQyQZzcWh_nn1zS2r1YNZNX5YzH4xS5Sk046Kb_ZKxUnle3IuQLjRAjym0IVL2sNWrCMZHRJP1RM3D7otmwERUD0od8PK-98rdszR7B2uh/

Kis házikós 3 oszlopos:

Kód: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEheVrJ0LNW9DH5TVpnV_BiTMH_ws1x4LQJKUc0aiZLMuFEVwqDWTUco_QlflCyvQVxz-TEsmUZpdrGzWHpXY60wJ8g3vKejtJc4clEJ_XLk27P2lg1OpYE8Y7HPHe4s-IUUGhhzRX163GRN/

Ugye milyen szépséges elemek vannak benne?

19 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek!!!!
    Én a sok fehér tulipánost(és nyuszist) kölcsönvettem!
    Köszönöm!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon szépek a képek, és ha szabad én is elvinnék egyet. Kiraktam a logód, de nálam nagyon halványan látszik, ha tudsz erősebbet, akkor azt raknám ki.
    A tavasziasból a tulipánosat szeretném felhasználni.:-)))

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nagyon szépek én az elsőt vittem és köszönöm :-)

    VálaszTörlés
  4. A blogolra elvittem a sok-sok fehér tulipánost,egyenlőre a próba blogba tettem!
    kata069.blogol.hu
    itt a próbásan van!!

    VálaszTörlés
  5. Kukkants be hozzám. ;-)
    http://bogyimami.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  6. A hóvirágost vittem. Nem talál a fejléc mérete, nem tudnál rajtam segíteni?

    VálaszTörlés
  7. Klendi: köszi és szívesen!

    Skyppy: köszi neked is!
    Most készítek egy saját logót, mert mindenki olyan aranyos és ki szeretné tenni, majd oldalra kirakom! ;)

    Bernadett: szívesen!

    Hajnóca: köszi-köszi! :))

    Moszilka: rákattintottál és kinagyítva mentetted el? Amúgy ez egy átlátszó háttér, nem értem miért fehérben tette fel....

    VálaszTörlés
  8. Megoldottam! De még mindig fehér a háttér. Köszi, Kata

    VálaszTörlés
  9. Moszilka: átküldtem a fejlécet a gmail-edre is, hátha úgy jó lesz! :-)

    VálaszTörlés
  10. Szia! Nagyon szépek! Az első hóvirágosat használtam fel.
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  11. Mind-mind nagyon szép, ezek a fehér tulipánok meg egyenesen gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  12. köszi, vittem egyet! tényleg szépek! :-)

    VálaszTörlés
  13. Tetszenek a bloghátttereid. Blog.hu sablonokra nem készítesz véletlenül?
    magnes.dora
    www.mindenkaja.blog.hu

    VálaszTörlés
  14. Nóri: kösziiii! ;)

    Sütis néne: meg is lepődtem amikor a sablonommal találkoztam az oldaladon, én is járok Hozzád receptekért! :))

    Magnes.Dora: nem vagyok sajnos otthon blog.hu-ban, de ha jól emlékszem más már vitt oda hátteret! Ha tudsz benne html kódot szerkeszteni, akkor ott a "body" résznél kell valahova beilleszteni. Bocsi, de tényleg passz. :/

    Hahó! Ha van valaki blog.hu-s és tudja a választ segítsen légyszi! :)

    VálaszTörlés
  15. Egy tulipános képet elvittem.
    Köszönöm!! :)

    VálaszTörlés
  16. Csodásak! Nagyon finom lélekre vall, hogy ilyen üde és kedves háttereket alkotsz!

    Csuly

    VálaszTörlés
  17. Szia! Nem tudtam pontosan mit szeretnék, de amikor megláttam a hóvirágos munkádat rögtön tudtam: ilyenre vágytam!
    Nagyon szépen köszönöm, elvittem: Barbus

    http://barbuskucko.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  18. Szia,mivel közeleg a tavasz a hóvirágos fejlécet kölcsönveszem, nagyon nagyon szép és köszönöm!

    VálaszTörlés
  19. Visszatértem a hóvirágosra :) Még mindig tetszik!!!

    VálaszTörlés