2009. július 3., péntek

Vonalzók


Fórumozós Anyukák, válasszatok nyugodtan! :)
Ez itt a reklám helye, ugyanis a mamanet.hu oldalon a vonalzókhoz a gyári sablonokon felül egyedi háttérképet, ticker-t lehet feltölteni, én mindig ott készítem el a szezonális vonalzókat. Egy kis vérfrissítés céljából én is készítettem néhányat. (Képet kinagyítva- kép mentése- és utána a weblap útmutatója szerint lehet elkészíteni.) Hajrá, csacsogjunk! ;-)
Az én elkészült vonalzóm, vagyis a kisfiamé ilyen (a vége lemaradt, de lentebb látható az egész voni) :
























4 megjegyzés:

  1. De jók a vonalzók! Ügyi vagy! Mi a méretük?

    VálaszTörlés
  2. Norita: köszi!
    470x60 pixelesek a vonik.

    VálaszTörlés
  3. Jelentem, hosszas tanakodás után, melyik is legyen - mert alig tudtam választani - letöltöttem a vonalzóidat. Nagyon jó ötlet volt, köszönjük!!!

    VálaszTörlés
  4. Nóri: szívesen! Van ám még egy adag, majd feltöltöm, nézz vissza! ;)

    VálaszTörlés