2009. július 20., hétfő

Széles sablonokra

Az eddigi sablonjaim mind Minima-ra készültek, valahogy nekem az tűnik a legáttekinthetőbbnek, de kaptam egy jogos kérdést, hogy akinek más alapsablonja van, arra nem gondolok? :)
De igen! :D
Ez most egy próba-háttér, kérnék visszajelzéseket hogy a feliratok-képek mit takarnak ki, hova helyezhető minta stb.?
Ha működni fog a dolog, akkor természetesen készítek majd ilyen típusú háttereket is. ;)


Kód: http://lh5.ggpht.com/_TIy9Z8J1CaM/SmRx0JvontI/AAAAAAAAC5Y/Hm51RK_c8fw/Asz%C3%A9les.jpg

A gyönyörű papírt Giny legújabb kit-jében találtam, az ő oldaláról ismét egy óriási blogtrain-en át tölthettek le kit-eket Sunfruits témakörben. :))
Az édes kis méhecskék pedig Kovaxka munkáját dicsérik.

2 megjegyzés:

  1. Most keresgélek nálad....Fantasztikus,hogy mennyire értesz ehhez a számomra kínai nyelvezethez!:)
    nekem Minima stretch sablonom van,tehát széles. Ez a méhecskéás jó rá,csak szeretnék egy semlegesebb,romantikus hátteret majd.
    Gratulálok ehhez a honlapodhoz és nagyon köszönöm a szájbarágós segítséget oldalt.Én képtelen lennék ilyenre!
    Monika-Mammka

    VálaszTörlés
  2. Mammka: ha van rá igény, szívesen készítek még Minima Strech-re! Megpróbálkozom valami romantikussal, benéztem Hozzád, hátha összejön valami! :)
    Köszi!

    VálaszTörlés