2011. december 13., kedd

Szolgálati :)

Többen megkerestetek mail-ben hogy 1-2 hete nem, vagy csak igen mini méretben látszanak a hátterek. Ez sajnos igaz :( Valamit állítottak a Picasa-n, ahova én annó feltöltöttem ezeket a háttereket. Ugye akkor még nem volt ez a sablontervezősdi, és csak HTML kóddal lehetett a háttereket beilleszteni.

Nos, a jó hír, hogy az új tervezővel továbbra is használhatóak a hátterek, csak meg kell szokni a másféle beillesztést. :)

Íme a menete:

0.Mentsd le az oldalamról a neked tetsző hátteret kinagyított állapotában

1.Menj bele a tervezésbe

2.Válassz egy sablont (nálam Vízjel)

3.Háttér menüpontnál töltsd fel az előzőleg lementettet, Fontos! hogy vedd ki a pipát az oldal görgetése opciónál, Igazításnál a középsőt válaszd

4.Szélességek: ahogy a háttér megköveteli

5.Elrendezés: 2, 3 vagy 4 oszlopos legyen a blog

6.Speciális: több részből áll, egyrészt beállíthatjuk a betűtípusokat, betűszíneket; másrészt az alapsablon bizonyos elemeit átlátszóvá tehetjük, hogy a feltöltött háttér jobban érvényesülhessen (pl. külső háttér, lábléc háttere, lapok háttérszíne, elválasztó színe, bejegyzés háttérszíne, keret színe).


Remélem érthetően sikerült összefoglalnom és boldogultok vele :)

Örülök ám nagyon hogy még mindig ennyien visszajártok és jelzitek is, köszönöm!!!

Kellemes Ünnepeket Mindenkinek :))


Ui: jogos észrevétel, az nem írtam hogy legelőször távolítsátok el azt a html modult amiben feltöltöttétek a kódot ;)

Ui2: bemásolom Juli kommentjét, aki nem akar a tervezőhöz nyúlni annak egy szuper megoldás

"Oké, rájöttem a probléma... és egy másik megoldásra :) Ha valakinek nem működne az "A" verzió, akkor az én "B" verzióm lehet, hogy segít... Én megnyitott a háttér képet egy új lapon. Kimásoltam az URL címet, és a régi HTML részhez, úgy mint ez előtt is, a macskakörmös részhez, a zárójelbe, beillesztettem a kimásolt "Linket"... elmentettem, és most tökéletes a hátterem... :)"

20 megjegyzés:

  1. Ugyan nem jelzett a listám, hogy itt jártál volna Ági, de éppen tegnapelőtt este nosztalgiáztam a blogodon. Elhatároztam, hogy írok is Neked, hogy megkérdezzem, hogy vagy!?! Jó volt itt látni Téged!! Ölellek: Juma_Margó

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy van megoldás a problémára, már azt hittem, hogy a hiba az én készülékemben van... :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen Ági! Nagyon rendes Tőled! :))))))))))) Megyek is megpróbálom elkészíteni, ahogy megírtad! :))))) Puszi! Erika

    VálaszTörlés
  4. Köszi az infókat... bár nekem nem működik úgy, ahogy Te leírtad... Pedig az előző HTML-t is kitöröltem. Mégis megmaradt a régi háttér...
    Na, majd valahogy megoldom!!!

    VálaszTörlés
  5. Oké, rájöttem a probléma... és egy másik megoldásra :) Ha valakinek nem működne az "A" verzió, akkor az én "B" verzióm lehet, hogy segít... Én megnyitott a háttér képet egy új lapon. Kimásoltam az URL címet, és a régi HTML részhez, úgy mint ez előtt is, a macskakörmös részhez, a zárójelbe, beillesztettem a kimásolt "Linket"... elmentettem, és most tökéletes a hátterem... :)

    VálaszTörlés
  6. Kösziköszi :))

    Juli, főleg neked! Kedves vagy hogy megírtad! :) :D

    VálaszTörlés
  7. Szia!A hátteredet tettem ki én is.Nagyon tetszik:) Egy kis segítség kellene,:nem tudom,hogyan kell a blogomra kitenni,hogy ezt használom.Elég kezdő vagyok még,sajna nem tudom,hogyan tegyek ki bármit is..:( Tudsz segíteni??Köszi előre is:Monika

    VálaszTörlés
  8. Az egyik ismerősöm is innen "vett" hátteret, és neki sehogy sem állt helyre a dolog. És közben rájöttünk, hogy 2 véle blogspot van. Van egy "régi", és egy "új"... Érthetőbben: Pár éve egészen más volt a blogspot felépítése. Én pár hónapja kezdtem bele az írásba, és nekem már nem úgy épül fel a szerkezet. Így nekem a Te módszered Ági nem működött. Viszont a barátnőmnek sem úgy ment az egész, ahogy Te vagy én leírtam... Rá kellett ébrednem, hogy leírva sokkal könnyebb helyre hozni ezeket a háttér hibákat, mint valójában... A barátnőm beengedett a blogszerkesztésébe, így eltüntettem az "összetömörített" hátteret, de sajnos új blogot kellett kezdenie... Az új szerkesztési rendszerrel talán neki is könnyebb lesz!
    Kellemes ünnepeket mindenkinek!!!!

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok! Azt hittem tényleg megoldódik a probléma, de sajnos nekem egyik verzió sem sikerül. Amit @gi írt azért nem jön össze mert szimpla képként teszi be, nem pedig háttérként. Juli módszere pedig már nem elérhető számomra.

    Tudtok tippet adni mi lehet a gond? :(

    VálaszTörlés
  10. nekem sem jön rendbe sajnos:(((ráadásul nagyon nem is merek belenyúlni, mert anno az ismerősöm valamit variált, ugyanis nekem csak az oldal felső felén jelent meg a sablon.....de remélem lesz megoldás, nagyon szerettem azt a hátteret:(((

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok! akinek olyan blogja van mint nekem, még a régi széles Sand Dollar sablon, az is egyszerűen beteheti a háttérképet!
    rákattintasz a képre, ekkor beadja nagyba, majd jobb gombbal rákatt a képre, ott kivállasztod a képadatok megjelenítését, majd beugrik egy kis ablak, amiből a hely utáni linket kell kimásolni és azt beilleszteni a megszokott helyre a nagy kódba!

    Ági!
    lehet hogy csak egyedül vagyok itt széles sablonos bloggal, de csinálj még széleseket is! légyszi!!!!!!:)

    VálaszTörlés
  12. Sajnálatos módon nekem se működik az "A" és "B" verzió. Hogyan tudom helyrehozni????? Nagyon kellene, mert az elsős fiam osztályának a blogját is én viszem és nagyon nem tetszik a mostani sablon. Segítség!:)
    www.telekisoroszlanok.blogspot.com
    hajnalzs65@t-online.hu

    VálaszTörlés
  13. Nekem már nincs meg a régi lehetőség. Csak az új blog, de ott sem teszi be rendesen. Illetve van amit igen, de nem értem mit nem csinálok jól.

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok!

    Ági, nekem a HTML/Java Script-be beilleszthető "kacsacsőr"-ös leírás kellene, mert sehogy nem akar jó lenni a dolog és megpróbálnám azzal.
    Köszi

    VálaszTörlés
  15. Ági módszere nekem bejött:))) köszi, újra szép zöld vagyok:)))

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok, azt meg tudnátok írni, hogy melyik az a rész, ahonnan ki kell venni a HTML nézetből a régi sablont? Mert nálam összement, és hiába kérek új sablont, mindegyiken látszik a régi kis kép, amit innen vittem háttérnek. De sehol sem találom a HTML-ben, hol lehetne kivenni. Tudnátok segíteni? (Erről lenne szó: http://dorabella-konyv.blogspot.com/)
    Köszi.

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok! Még mindig nem tudok a hátteret beilleszteni rendesen. A lementéskor mire kell figyelni? Mert nekem vagy túl nagy a méret, vagy hibás a formátum, vagy éppen nem passzol sehogy sem a bloghoz - összeugrik.

    Hogyan mentitek le a hátteret?

    Előre is köszönöm: R.

    VálaszTörlés
  18. Szia! Mondták már, hogy egy tündér vagy? :)
    A leírásod segítségével életemben először sikerült olyan bloghátteret választani (tőled), ami tetszik és ami nem sima blogspotos. Úgyhogy köszi szépen, jövök máskor is! :)

    VálaszTörlés