2009. november 13., péntek

Első 3 oszlopos

Kód: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhxTegjw365vULH2WV9PazJOttHwd10l4G9VMEuQOaTJ3zt75Mdn1VXfxKMU6M3uHIef0fZxD7rhM1t9FgpT_VhcRKx5DpT_tLKZ2Lt5Mb1EPv_nEWaH_EHwNbFdg2aZ2WakdjDrE9NxX-b/

Akizo Designs- Refreshing Autumn

Mivel lassan elég sok "kütyüt" és modult pakoltam oldalra, nagyon érik nálam egy alapsablon váltás 3 coloumn változatra, így elkezdtem ilyen hátterekben is gondolkodni. A téli blogruhám már ilyen elrendezésben fog felkerülni, addig meg nézegetem ezt az őszit, ami igencsak a szívemhez nőtt, és még azt az érzetet sugallja, hogy a hosszú hideg tél még nem érkezett meg. ;)
Remélem ezeket is tudjátok majd használni! (Amúgy a kísérletezgetés közben jöttem rá, hogy a Sand Dollar alapsablonra készült hátterek is megfelelnek 3 oszlopos blogrucinak.)

Szép napot Mindenkinek! :)


4 megjegyzés:

  1. Szia Ági!Én már régóta vágyom három oszlopos sablonra!Az a kérdésem, ha majd készítesz még 3 oszloposakat és majd egyet kölcsönkérnék :-) akkor már nem tudom a minima sablonra rárakni ugy-e?

    VálaszTörlés
  2. Szia Ági! Nemrég találtam rád egy kedves blogismerősön keresztűl, csak mostanában nem nagyon volt időm a gép előtt ülni... Szeretnék én is nagyon egy háromoszlopos alapsablont, tudnál ebben segíteni, honnan tudnék letölteni, beszerezni? Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  3. Ottis: készülnek szépen lassan a 3 oszloposak is, de ahhoz maj új alapsablont kell feltöltened. Én innen választottam egy 3 oszlopos Minima White-ot :http://webtalks.blogspot.com/2007/04/downlaod-three-column-new-blogger.html , le kell menteni, majd a sablonoknál feltölteni és kész. Csak egy pár dolgot újra kell szerkeszteni utána az oldalelemeknél, szóval nem 5 perc átállítani elsőre. Utána már ugyanúgy csak a háttérkódot kell beilleszteni.

    Addig is szívesen a karácsonyi hátteret! :)))
    (Csak azt nem értem hogy az amúgy átlátszó fejléc Nálad miért nem az??? :S)

    Lobelin: üdv itt!! :D Neked is az előző lehetőséget tudom ajánlani: http://webtalks.blogspot.com/2007/04/downlaod-three-column-new-blogger.html
    Gyere máskor is! ;)

    VálaszTörlés
  4. Húúú, köszi, aranyos vagy!-) Holnap ki is próbálom, remélem összejön... Jönni fogok!!-)

    VálaszTörlés